4 Aralık 2010 Cumartesi

SUCUKLU ISPANAK YEMEĞİ


Malzemeler:
1 kilo ıspanak
sucuk (arzu ettiğiniz miktarda)
3 adet yumurta
karabiber, pul biber, tuz
yağ


Hazırlanışı: Ispanaklarımızı suda haşlıyoruz. Haşlanmış ıspanaklarımızı süzdürüp elimizle sıkıp bir kenara alıyoruz. Pişirme kabımıza yağımızı ve istediğimiz boyutta doğradığımız sucuklarımızı koyup biraz kavuruyoruz. Sucuklarımız kavrulduktan sonra ıspanaklarımızı ve baharatlarını da ekleyip güzelce karıştırıyoruz. Kaşığımızın arkasıyla tencerimiz de oyuklar açıyoruz. Ayrı bir kasede çırptığımız yumurtamızı bu oyuklara boşaltıyoruz. Tenceremizin ağzını kapatıp yumurtalar pişene kadar ateşte tutuyoruz. AFİYET OLSUN…

12 yorum:

  1. şekerim şimdi canım ne çekti bol limonluu ellerine sağlık yapanın...

    YanıtlaSil
  2. ıspanak çok güzel görünüyor canım ama neden haşlıyoruzkı onu anlamadım.vitamin kaybı olur bence.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,harika görünüyor,senin ıspanak...
    bayıldım,kesinlikle deniyeceğim...
    selamlar

    YanıtlaSil
  4. Canım tarifini aldım. katılımın için çok teşekkürler. yeni tariflerinle dahada katılmanı bekliyorum. sizler sayesinde inşallah bol katılımlı bir etkinlik yaparız.

    YanıtlaSil
  5. Mm,ıspanağa bayılırım.Sucukla buluşunca,hepten nefis olur!
    Ellerine,gönlüne sağlık :)
    Sevgi ile

    YanıtlaSil
  6. Akşam akşam canım istedi ellerine sağlık canım harika olmuş öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Ispanağın her türlüsü makbulümdür.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Sucuklusunu hiç denememiştim..
    Neden düşünemedim ki acaba :)
    Harika gözüküyor..
    ellerine sağlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. sevda denizi: aslında haşlanmadan da yapılabilir haklısın ama ben hiç yapmadım. çünküüüü annem-anneannemden, bende annemden böyle öğrendim :)) biz ıspanak alınca hemen yemeğini yapıcaksak, haşlar yemeğini öyle yaparız. yapmayıp dolapta bekleticeksek yine haşlar suyunu sıkar dolapta öyle bekletiriz :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. :) illaki haşlarız eskilerden gelen gelenek diyorsun yani:) bende çok severim yumurtalı ıspanağı ama haşlamam:))
    eline sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. ebruliyemektarifleri: ebrucum hemen gönderiyorum bir tabak :))

    Gelibolu17: denicek olmana sevindim ablacım. teşekkürler.sevgiler...

    Özlem: ben de çook teşekkür ederim ablacım tariflerimi yayınladığın için..

    Cafe Pepela: çok teşekkür ediyorum. sevgiler...

    derya: canın çektiyse hemen bir tabak gönderiyorum ablacım :)) muckkk

    limon çiçekleri: çoook teşekkür derim :))

    Zeliha-Umut sepeti: teşekkür ederim zeliha ablacım. öpüyorum...

    YanıtlaSil
  12. yemek bir aşk: aynen dediğin gibi ablacım eskilerden gelen gelenek :)) siz devam edin haşlamadan yapmaya biz böyle öğrendik sizin çocuklar kurtulsun bari :)) sevgiler...

    YanıtlaSil